Jak informuje Firma Tauron – dostawca energii elektrycznej, przyjmowane są wnioski o bonifikatę z tytułu przerwy w dostawie energii elektrycznej. Można ją otrzymać wypełniając stosowny wniosek w przypadku, kiedy prądu nie było ponad 24 godziny.
Gwałtowne i silne burze, które wystąpiły 8 lipca, spowodowały w wielu miejscach uszkodzenia sieci energetycznej i pozbawiły dostaw zasilania. W kulminacyjnym momencie pozbawionych energii elektrycznej było około 450 tys. gospodarstw.
Szczególnie trudna sytuacja panowała w powiecie cieszyńskim. Prace przy usuwaniu zniszczeń sieci trwały do niedzieli 12 lipca.
Informujemy, że zgodnie z prawem, jeśli czas usuwania awarii przekroczył 24 godziny, klientom TAURON Dystrybucja przysługuje bonifikata z tytułu niedostarczonej energii elektrycznej. Aby taką bonifikatę uzyskać, należy wypełnić wniosek umieszczony na stronie internetowej www.tauron-dystrybucja.pl lub ze strony internetowej www.strumien.pl
i przesłanie wypełnionego wniosku na adres:
TAURON Obsługa Klienta
40-389 Katowice
ul. Lwowska 23
We wniosku należy podać: datę i godzinę przerwy, okres braku napięcia, adres obiektu, którego dotyczy reklamacja.
Informujemy również, że w przypadku szkód wyrządzanych przez mienie będące własnością gminy Strumień należy szkodę zgłosić do ubezpieczyciela firmy Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. gdzie gmina posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Zgłoszenie szkody należy dokonać pod nr tel. 801 120 000 , powołując się na polisę typ 1301 nr 000037958.